הומוס נוזלי לריסוס עלוותי אקוגן במבצע - הומוס אורגני במרסס 750 סמ"ק הומוס אקוגן במרסס נועד לריסוס עלוותי להזנה של צמחי בית, גן ומרפסת בעציצים ובאדניות הומוס אורגני נוזלי מופק משאריות אורגניות טבעיות המפורק על ידי תולעים אדומות, תולעים אלה מעכלות את החומרים האורגניים ומייצרות חומר איכותי עשיר בחומרי הזנה וחסר ריח. אקוגן הומוס מיועד להזנה אורגנית של צמחיית הגן: עצים, שיחים, מדשאות, צמחים ושתילים במיכלים כמו אדניות עציצים וכלי שתילה נוספים. שימוש תכוף באקוגן הומוס אורגני מעודד צימוח של הצמח על ידי שיפור בספיחת המים המושקים ועידוד פעילות מיקרוביאלית סביב השורשים, אקוגן הומוס מומלץ במיוחד לשיפור הצמיחה על גבי קרקע "שחוקה" וענייה בעיקר בגינות ותיקות בקרקעות חוליות בעלות שימוש תכוף ורב בדשנים כימיים. יתרונות הומוס אורגני אקוגן: זמין לצמחים באופן מיידי ולאורך זמן רב עשיר בנינרלים, מיקרואלמנטים, מאקרואלמנטים, חומצות הומיות וחומצות פוביות, חסר ריח חסכוני יעיל ונוח לשימוש בטוח לשימוש ולא גורם לנזק במגע עם שורשי הצמחים.


  • קטגוריה: דישון והדברה, הדברה סביבתית ואורגנית

מחיר:22.00


קנה עכשיו!

תיאור

הומוס נוזלי לריסוס עלוותי אקוגן במבצע - הומוס אורגני במרסס 750 סמ"ק 

הומוס אקוגן במרסס נועד לריסוס עלוותי להזנה של צמחי בית, גן ומרפסת בעציצים ובאדניות 

הומוס אורגני נוזלי מופק משאריות אורגניות טבעיות המפורק על ידי תולעים אדומות, תולעים אלה מעכלות את החומרים האורגניים ומייצרות חומר איכותי עשיר בחומרי הזנה וחסר ריח. 

אקוגן הומוס מיועד להזנה אורגנית של צמחיית הגן: עצים, שיחים, מדשאות, צמחים ושתילים במיכלים כמו אדניות עציצים וכלי שתילה נוספים. 

שימוש תכוף באקוגן הומוס אורגני מעודד צימוח של הצמח על ידי שיפור בספיחת המים המושקים ועידוד פעילות מיקרוביאלית סביב השורשים, אקוגן הומוס מומלץ במיוחד לשיפור הצמיחה על גבי קרקע "שחוקה" וענייה בעיקר בגינות ותיקות בקרקעות חוליות בעלות שימוש תכוף ורב בדשנים כימיים. 

יתרונות הומוס אורגני אקוגן: 

זמין לצמחים באופן מיידי ולאורך זמן רב 

עשיר בנינרלים, מיקרואלמנטים, מאקרואלמנטים, חומצות הומיות וחומצות פוביות, 

חסר ריח

חסכוני יעיל ונוח לשימוש 

בטוח לשימוש ולא גורם לנזק במגע עם שורשי הצמחים.