מחשב השקיה ריינבירד וויפיי RAIN BIRD WIFI AC8 דגם ESP-RZXE כולל מודול וויפיי במבצע. בקר השקיה מתקדם ואינטרנטי, מבוסס איזור ומטראולוגיה למזג האוויר, ללא צורך בקיום שרת ואמצעים מצד שלישי, אמין ואיכותי!. פשוט מורידים את האפליקציה הידידותית של ריינברד Rain Bird wifi app ותוך רגעים ספורים יש לכם שליטה מלאה על בקר ההשקיה מהטלפון הנייד. ניתן לתכנת את כל אופציות הבקר וההשקיה שרק ניתן לדמיין, כמו השקיה מחזורית, השקייה שבועית, השקיה יומית וכו', כמות פתיחות ההשקיה מידי יום ומשך ההשקיה (זמני השקיה) , השקיה בימים נבחרים, התחשבות במזג האויר והמישקעים המקומיים, הפעלה ידנית או אוטומטית, עצירת ההשקיה ועוד ועוד. המחשב האמין ואיכותי מגיע עם שלוש שנות אחריות מלאות! לשקט נפשי והנאה לאורך זמן.


  • קטגוריה: מחשבי השקיה (בקרי השקיה) במחיר הזול בישראל! משלוח חינם עד בית הלקוח

מחיר:885.00


קנה עכשיו!

תיאור

ESP-RZRZX-INSTRUCTIONS הוראות הפעלה למחשב השקיה ריינבירד.pdf

מחשב השקיה ריינבירד וויפיי RAIN BIRD WIFI AC8 דגם ESP-RZXE כולל מודול וויפיי במבצע. 

בקר השקיה מתקדם ואינטרנטי, מבוסס איזור ומטראולוגיה למזג האוויר, ללא צורך בקיום שרת ואמצעים מצד שלישי, אמין ואיכותי!. 

פשוט מורידים את האפליקציה הידידותית של ריינברד Rain Bird wifi app ותוך רגעים ספורים יש לכם שליטה מלאה על בקר ההשקיה מהטלפון הנייד.

ניתן לתכנת את כל אופציות הבקר וההשקיה שרק ניתן לדמיין, כמו השקיה מחזורית, השקייה שבועית, השקיה יומית וכו', כמות פתיחות ההשקיה מידי יום ומשך ההשקיה (זמני השקיה) , השקיה בימים נבחרים, התחשבות במזג האויר והמישקעים המקומיים, הפעלה ידנית או אוטומטית, עצירת ההשקיה ועוד ועוד. 

המחשב האמין ואיכותי מגיע עם שלוש שנות אחריות מלאות! לשקט נפשי והנאה לאורך זמן.