מטאטא ומחדש דשא סינטטי 1500W מבית האנטר HUNTER- המוצר המושלם לשמירה על נקיון,מראה וחיונית הדשא הסינטטי בגינה. מנקה את הדשא מלכלוך רך, אבק ועלים וכן מבריש ומחדש את סיבי הדשא הסינטטי ומעניק להם "רענון" עמוק. למכשיר מברשת רחבה במיוחד (33 ס"מ) המכסה שטח רב ובעלת 5 מצבי עומק הברשה כך שניתן להתאים את פעולת המכשיר לסוג הדשא שלך. מברשת רחבה ומתכווננת - למכשיר מברשת רחבה במיוחד (33 ס"מ) המכסה שטח רב ביעילות מירבית ומינימום מאמץ ובעלת 5 מצבי עומק הברשה כך שניתן להתאים את פעולת המכשיר לסוג הדשא שלך. למבריש שק איסוף פסולת גדול בנפח 35 ליטר המאפשר זמן עבודה ממושך לא צורך בריקון ושמירת על סביבת עבודה נקיה. סדר הפעלה בטיחותי - על מנת להפעיל את המכשיר יש צורך בלחיצה על לחצן הפעלה צידי וכן משיכת ידית ההפעלה בו זמנית. מנגנון זה שומר על הבטיחות ומונע הפעלה לא רצויה. אחסון מהיר ונוח - ידית ההפעלה של המכשיר מתקפלת ובכך מקטינה את נפח האחסון שלו בצורה משמעותית. בנוסף ניתן לתלות את המכשיר על גבי הקיר על ידי מתקן תליה יעודי המסופק במארז. משקל מוצר- 12 ק"ג אחריות- 12 חודשים יבואן רשמי הנטר HUNTER (ניתן להרחיב את האחריות ל24 חודשים באתר,עם ביצוע הרכישה)


  • קטגוריה: כלי גינון חשמלים / נטענים וכלי עבודה ידניים

מחיר:510


קנה עכשיו!

תיאור

מטאטא ומחדש דשא סינטטי 1500W מבית האנטר HUNTER - המוצר המושלם לשמירה על נקיון, מראה וחיונית הדשא הסינטטי בגינה.

  • מנקה את הדשא מלכלוך רך, אבק ועלים 
  • מבריש ומחדש את סיבי הדשא הסינטטי ומעניק להם "רענון" עמוק.
  • מברשת רחבה ומתכווננת - למכשיר מברשת רחבה במיוחד (33 ס"מ) המכסה שטח רב ביעילות מירבית ומינימום מאמץ ובעלת 5 מצבי עומק הברשה כך שניתן להתאים את פעולת המכשיר לסוג הדשא שלך.
  •  למבריש שק איסוף פסולת גדול בנפח 35 ליטר המאפשר זמן עבודה ממושך לא צורך בריקון ושמירת על סביבת עבודה נקיה.
  • סדר הפעלה בטיחותי - על מנת להפעיל את המכשיר יש צורך בלחיצה על לחצן הפעלה צידי וכן משיכת ידית ההפעלה בו זמנית. מנגנון זה שומר על הבטיחות ומונע הפעלה לא רצויה.
  • אחסון מהיר ונוח - ידית ההפעלה של המכשיר מתקפלת ובכך מקטינה את נפח האחסון שלו בצורה משמעותית. בנוסף ניתן לתלות את המכשיר על גבי הקיר על ידי מתקן תליה יעודי המסופק במארז.

משקל מוצר- 12 ק"ג

אחריות- 12 חודשים יבואן רשמי הנטר HUNTER  (ניתן להרחיב את האחריות ל24 חודשים באתר,עם ביצוע הרכישה)