קומפוסט אורגני איכותי 25 ליטר, כמות במשטח 100 יחידות, קומפוסט אורגני של גבי שיווק עשיר ביסודות מזון משפר את מבנה הקרקע ותורם לבריאות הצמח, הקומפוסט מנופה ואיכותי, הקומפוסט מצוין לעצים לשיחים למדשאות ולצמחי הבית והגן. אנו מקפידים ולא מתפשרים על איכות מוצרינו, ולכן רוכשים את הקומפוסט שאותו אנו אורזים ומשווקים מספקים מורשים בעלי תקן ISO בלבד. קומפוסט אורגני לדישון 1 קוב משלוח קומפוסט עד בית הלקוח ע"י משאית מנוף. קומפוסט אורגני עשיר ביסודות מזון, משפר את מבנה הקרקע, תורם רבות לבריאות הצמח, מומלץ לעצים, שיחים, מדשאות, צמחי בית ועוד. קומפוסט מינון מומלץ: סוג הגן הכנה ראשונה גינה קיימת מדשאה 5-6 ליטר למ"ר 2-3 ליטר למ"ר פרחים 3-4 ליטר למ"ר 1-2 ליטר למ"ר עצי נוי 10-12 ליטר לעץ 5-6 ליטר לעץ עצי פרי 10-12 ליטר לעץ 5-6 ליטר לעץ ירקות 3-5 ליטר למ"ר 1-3 ליטר למ"ר קומפוסט זבל אורגני אשר עבר קומפוסטציה (תהליך עיבוד) נקרא קומפוסט. קומפוסט הינו עשיר ביסודות הזנה כגון אשלגן, חנקן, זרחן ורבים נוספים. הזבל מכיל מיקרואורגניזמים אשר מפרקים בזבל את החומר האורגני. ישנן מקורות רבים לייצור קומפוסט כגון:קומפוסט מזבל רפת. קומפוסט מזבל עופות. קומפוסט מזבל צמחי ועוד. הקומפוסט האיכותי והמומלץ ביותר הינו קומפוסט המיוצר מזבל פרות ועופות.קומפוסט מכיל מרכיבי הזנה רבים אשר משתחררים בשחרור איטי ותהליך פירוק החומרים בכל קומפוסט הינו מדורג. הקרקעות בישראל הן קרקעות בעלות PH בסיסי בלבד ובקרקעות כאלו יסודות הזנה רבים יכולים להיות חסרים, שימוש ב קומפוסט מעניק לקרקע את היסודות הנ"ל.בנוסף, קומפוסט מוסיף חומר אורגני לקרקע, משפר את חדירתהחמצן לשורשים, את ניקוז המים ואת מבנה הקרקע בכלל.בעזרת החומר האורגני וההורמונים אשר נמצאים בכל קומפוסט, מצליח הקומפוסט לשמש גם כמעודד צמיחה וגם מסייע הקומפוסט בדיכוי מחלות קרקע המזיקות לצמחים.קומפוסט מעשיר את הקרקע ומספק לצמחים מזון, בניגוד לדישון כימי פעולת הקומפוסט אינה נעשית בדרך מהירה וקצרה אלא פעולת הקומפוסט נעשית בדרך מתונה וארוכת טווח.בדישון ראשון בעזרת הקומפוסט יש לפזר כמות גדולה של קומפוסט כדי לשפר את פוריות הקרקע.בדישון חוזר וקבוע בעזרת קומפוסט יש לפזר כמות קטנה.מומלץ להפוך את הקרקע עליה מפזרים את הקומפוסט עד לעומק של כ 20 ס"מ,כדי לאוורר את הקרקע. לפני שתילת דשא מומלץ לפזר תערובת של קומפוסט וטוף כדי לעזור רבות לקליטת דשא צעיר. בשימוש של קומפוסט לעצים ניתן לפזר את הקומפוסט בערוגת העץ. קומפוסט ניתן לשימוש בכל עונות השנה. משתלה? מפיץ? צלצל אלינו לקבל את המחיר הטוב בעולם.


  • קטגוריה: תערובת שתילה, קומפוסט, טוף, חלוקי נחל ועוד

500

תיאור

קומפוסט אורגני 25 ליטר כמות במשטח 100 יחידות
קומפוסט אורגני של גבי שיווק עשיר ביסודות מזון משפר את מבנה הקרקע ותורם לבריאות הצמח,
הקומפוסט מצוין לעצים לשיחים למדשאות ולצמחי הבית והגן, ביו קומפוסט של גבי שיווק מנופה ומחוטה ואיכותי ביותר.
אנו מקפידים ולא מתפשרים על איכות מוצרינו, ולכן רוכשים את הקומפוסט שאותו אנו אורזים ומשווקים מספקים מורשים בעלי תקן ISO בלבד.

קומפוסט אורגני לדישון 1 קוב

משלוח קומפוסט עד בית הלקוח ע"י משאית מנוף.

קומפוסט אורגני עשיר ביסודות מזון, משפר את מבנה הקרקע,
תורם רבות לבריאות הצמח,
מומלץ לעצים, שיחים, מדשאות, צמחי בית ועוד.

קומפוסט מינון מומלץ:

סוג הגןהכנה ראשונהגינה קיימת
מדשאה5-6 ליטר למ"ר2-3 ליטר למ"ר
פרחים3-4 ליטר למ"ר1-2 ליטר למ"ר
עצי נוי10-12 ליטר לעץ5-6 ליטר לעץ
עצי פרי10-12 ליטר לעץ5-6 ליטר לעץ
ירקות3-5 ליטר למ"ר

1-3 ליטר למ"ר

קומפוסט

זבל אורגני אשר עבר קומפוסטציה (תהליך עיבוד) נקרא קומפוסט.
קומפוסט
הינו עשיר ביסודות הזנה כגון אשלגן, חנקן, זרחן ורבים נוספים.
הזבל מכיל מיקרואורגניזמים אשר מפרקים בזבל את החומר האורגני.
ישנן מקורות רבים לייצור קומפוסט כגון:קומפוסט מזבל רפת.
קומפוסט מזבל עופות.
קומפוסט מזבל צמחי ועוד.
הקומפוסט האיכותי והמומלץ ביותר הינו קומפוסט המיוצר מזבל פרות ועופות.קומפוסט מכיל מרכיבי הזנה רבים אשר משתחררים בשחרור איטי ותהליך פירוק החומרים בכל קומפוסט הינו מדורג.
הקרקעות בישראל הן קרקעות בעלות PH בסיסי בלבד ובקרקעות כאלו יסודות הזנה רבים יכולים להיות חסרים,
שימוש  ב קומפוסט מעניק לקרקע את היסודות הנ"ל.בנוסף, קומפוסט מוסיף חומר אורגני לקרקע, משפר את חדירתהחמצן לשורשים, את ניקוז המים ואת מבנה הקרקע בכלל.בעזרת החומר האורגני וההורמונים אשר נמצאים בכל קומפוסט, מצליח הקומפוסט לשמש גם כמעודד צמיחה וגם מסייע הקומפוסט בדיכוי מחלות קרקע המזיקות לצמחים.קומפוסט מעשיר את הקרקע ומספק לצמחים מזון, בניגוד לדישון כימי פעולת הקומפוסט אינה נעשית בדרך מהירה וקצרה אלא פעולת הקומפוסט נעשית בדרך מתונה וארוכת טווח.בדישון ראשון בעזרת הקומפוסט יש לפזר כמות גדולה של קומפוסט כדי לשפר את פוריות הקרקע.בדישון חוזר וקבוע בעזרת קומפוסט יש לפזר כמות קטנה.מומלץ להפוך את הקרקע עליה מפזרים את הקומפוסט עד לעומק של כ 20 ס"מ,כדי לאוורר את הקרקע.
לפני שתילת דשא מומלץ לפזר תערובת של קומפוסט וטוף כדי לעזור רבות לקליטת דשא צעיר. בשימוש של קומפוסט לעצים ניתן לפזר את הקומפוסט בערוגת העץ.

קומפוסט ניתן לשימוש בכל עונות השנה.